Wednesday, May 26, 2010

Godmorgon Sverige!


Bild: Bo Bedre
Hoppas ni vaknat utvilade och att solen skiner in på er.
Mina nätter är lite si-sådär nuförtiden. Lilla Esther som gärna äter varannan timme gör att sömnen blir vad den blir. Mannen är i Århus medans jag håller ställningarna hemma i 20-talsvillan med allt från dagislämning till takfirma som lägger om taket på förrådet, målerifirma som målar garaget samt alla fönster på huset samt plattsättare som fixar uterummet. Det är några bollar att hålla i luften... om jag säger så!

Jag gör dock mitt bästa för att uppdatera bloggen med härliga bilder och inspiration. Vill också passa på att säga TACK till alla er som kikar in. Besökar-antalet växer för varje dag och det triggar mig att dela med mig av mina inredningskunskaper och härliga inlägg om just inredning och design. Kikar in och läser era bloggar, men hinner inte kommentera i den utsträckning som jag önskar...

Nästa vecka är vi alla i Danmark
och då lovar jag lite bilder från nya huset!
Ha en bra dag.
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine