Sunday, February 20, 2011

Ekollonvas

Bild: Svenskt Tenn
Godmorgon!
Igår kväll satt jag och slösurfade och "av en slump" hamnade jag på Svenskt Tenns hemsida. Ja, där skulle man gärna löpa amok med obegränsad plånbok, eller vad säger ni? Denna lilla vasen Ekollonglas har blivit omåttligt populär. Vi såg dem på frukostbordet på Hotell Skeppsholmen och på andra restauranger. Och självklart kunde jag inte motstå den. Det gäller liksom att vara förberedd, att stå redo, och ta emot de första små vårblommorna. Vad passar väl bättre då än denna?

I vinter har jag investerat i lite nytt porslin och nu längtar jag efter vårlucher här framför vattnet. Det kommer bli lite dukningstema här på bloggen inom kort. Ja, kan ni tänka er?! Jag ska spinna vidare på Fridas Go´kväll tema i SVT. För det har ni väl inte missat? Först ut blir Glourius MIX tema här hemma på köksbordet. Längtar verkligen efter att få vara kreativ... :) mammaledig som jag är får man ju själv ta tag i bollen!!!

Önskar er en härlig start på veckan!
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine