Sunday, April 25, 2010

Ännu en förvandling...


Bild: Hemnet.se
Måndag, härliga måndag och fortfarande ingen baby som vill titta ut...
Första lilla flytten till Danmark går på lördag och det skulle vara bra om hon ville komma ut typ, NU!!!
Sålänge tänkte jag visa FÖRE/EFTER- bilder från en lägenhet jag konsulterade/homestagade för två veckor sedan. En enklare köks-renovering var nödvändig och resultatet blev så fint. Ny enklel bänkskiva, en glasskiva som ser ut som exklusiv mosaik, ny fläkt och ny belysning. Tyvärr har jag inga förebilder från hallen och arbetsplatsen som jag tror om gick den största förvandlingen. Det är inte alltid lätt att bo två personer och samtidigt ha det snyggt och undanplockat... Paret blev nöjda och nu håller jag tummarna för att försäljningen går bra!

FÖRE:





EFTER:



Bilder: Hemnet.se
 
coompax-digital magazine