Sunday, October 17, 2010

Till frukost


Bild; Alvhem Mäkleri
Vi är många som inspireras av hem som ligger ute till försäljning. Och här är ännu ett... Kommersiellt var min första tanke! Min andra tanke är att inredningen är ju den samma som hos oss, bord och stolar samt en del av tavlorna och armaturen :) Jag fick en fråga för ett tag sedan var man kan köpa dessa Warhol-affischer som syns på bilden. Jag vet att Moderna haft de länge i sitt sortiment men de verkar ha tagit bort de. Någon som vet? ...snälla hjälp en av mina läsare.

Bild: Alvhem Mäkleri
En annan sak jag funderat på när det gäller denna typen av homestaging (...med hela frukostar ...vilket jag själv är delvis emot.) Bilderna är blir väldigt fina men det känns ofta som magasinbilder och inte som annons bilder. Liiite väl levande ibland och kanske en av anledingarna att vi i bloggvärlden inspireras och analyserar de.

Och just en analys av detta rum får ni lite senare idag!
Godmorgon på er och hoppas ni får en bra start på dagen...
 
coompax-digital magazine