Wednesday, August 25, 2010

Detaljer -hemma hos oss


Bild: Home.dk
Ikväll får ni kika in hemma hos oss igen...
Här bor vi, i en villa uppförd 2009 ...och visst -här finns en del fina detaljer. Lärkträ-panel, zinktaken med infällda fönster och den stooora takterasserna för att nämna några. Enligt önskemål kommer jag visa lite mer bilder hemifrån oss (...vi bor i huset närmst kameran). Såå, löpande kommer jag smyga in små inlägg med detaljer som skilljer sig från standardlösningar.

En trend som vi sett komma mer och mer är okaklade kök och badrum.

Bild: [room] by sofie
Och här ser ni, vårt okaklat kök.
Opraktiskt tänker en del ...jag var en av dem när vi flyttade in, men nu har jag vant mig. Med en bra avtorkningsbar färg så är det lätt att torka av och hålla ren. De oranga bokstäverna som jag köpte för lite sen är nu också på plats.

Bilder: [room]by sofie

Välkomna om ni har frågor...
 
coompax-digital magazine