Thursday, August 19, 2010

Gillar du Paris?


Tjingeling på er!
Dagarna seglar verkligen förbi... Går inte veckorna sjukt snabbt??? Eller är det bara min uppfattning?! Jag gillar vårt nya liv i Danmark, mycket tid för barnen OCH mannen, haha!!! Vi gör små utflykter, picknickar på stranden (...vid ok väder!), cyklar och leker på lekplatser. Och så blir det mycket mys här hemma! Ibland tycker jag vi gör förlite saker... Ni vet när det ibland känns som ett sååå stort projekt att ge sig iväg själv, med båda barnen, och ibland känns det som en dans på rosor när allt klaffar. Nog för att det beror på min dagsform också :) !!


iphone-bilder: [room] by sofie
Idag har jag lovat Ebba: Århus stora lekland, självklart skiner solen på klarblå himmel. Ebbas kommentar; Mamma, vi går och badar när vi kommer hem och har pick-nick, vi gör allt vet jag :) !!! Vad hände med Paris? Ja, dit skulle jag gärna åka på en weekend i september! Har rest mer och mindre runt jorden, men har inte lyckats pricka in varken Paris eller London... Måste köpa senaste numret av ELLE interiör. Där visar de Paris från sin kanske bästa sida i en stor weekend-guide!
Har du varit där, när är det bäst att åka...våren antar jag?! Här kommer bilder som får mig att vilja åka bort, på tu-man-hand, två dagar för att ladda och tanka energiförrådet inför kommande vinter!!! Barnvakt...?
Bilder: Elleinteriör.se
 
coompax-digital magazine