Sunday, January 30, 2011

Kaktus revival

Bild: [room] by sofie
Godmorgon på er!
Då var det måndag igen! Och så kul att efter en lugn och nästan bloggfri helg se att räknaren passerat 300 000, wiiii! Tack för att ni kikar in. I fredags var jag och barnen på ikea. En liten tur som resulterade i småshopping såklart; en ny kastrull, en Hampenmatta storlek 80x80cm i cerise rya, just love it! Den ligger nu som dörrmatta i köket. En vit ram till min fina vita Ylva Skarp affisch som ni ser i bakgrunden.

MEN, det är faktiskt kaktusen som är huvudpersonen idag. Ännu ett roligt initiativ av Linda. Vilken återkomst dessa taggiga vänner fått 2011. En handfull inredningsbloggare har redan hissat coola kaktusen, och jag lovar mina vänner; det är bara börjat. Vi får väl se om jag utökar min samling eller inte?! So far gillar jag den, lite slarvigt nerstoppad i första bästa kruka. Oavsett vad, kaxig kontrast till min nya kalligrafitavla. Nu ska jag bara placera ut mina nya godbitar...

Ha en bra start på dagen!
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine