Thursday, January 6, 2011

Ni är väl för söta

Tänk så många bra tips jag fick igår, när jag lite uppgiven gjorde ett inlägg om mina svårigheter att vara ordningsam och hålla styr på allt som dimper ner i mailboxen. För att inte tala om alla appar jag gärna skulle ha på min iPhone, men inte blir klar att hämta hem. Det är en del som ska hinnas med när lillan sover (...jag är ju mamma-ledig, hihi!!!) Dock med eget företag vilket innebär ett och annat sidoprojekt. Kvällarna är mer eller mindre vigda åt familjen som just nu är en väldigt trött familj, efter stim och stoj, middag och bad däckar jag och mannen på soffan eller med barnen. Hoppas verkligen det bara är tillfälligt...

Bild: LivingEtc
Efter mitt inlägg igår åkte jag till stan och investerade i en stor kalender på Ordning & Reda, är otroligt glad att de finns här i Aarhus. Vet inte hur många kronor jag lagt i deras butiker. Kanske är det för att butikerna är just vad de säger -Ordning & Reda samt med snygga hållbara produkter. Det sporrar mig att bli bättre på detta, för mig svåra området -ordning!!! Fånigt nog känner jag mig hoppfull och glad när jag investera i något i deras butiker.

Tack Giggi! Du kom med ett värdefullt tips som jag faktiskt redan börjat tillämpa. "Mitt tips är läs inte mail för skojs skull utan när du läser så sortera upp de direkt i mappar och inte minst med deleteknappen. Samma med inbjudningar o post. Jag försöker göra så och det blir mycket effektivare än att man slötittar ett par gånger innan man tar tag i det hela. Lycka till. Kram!"

Tack för att ni kikar in. Blir superglad för alla mysiga kommentarer ni lämnar! De värmer ska ni veta.
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine