Saturday, January 8, 2011

Saturday update

Idag är första lördagen hemma sen vi packade bilen för att åka till Sverige och fira jul. Det var jättmysiga dagar "hemma" bortsett från de sista dagarna med familjen i kräk-koma.
Jag älskar att mysa omkring och inte ha några planer. Det är något visst med lugna lördagar. Att bara få ta dagen som den kommer. Precis blev jag dock ensam några timmar då mannen tog barnen och åkte till leklandet. Nog var det lite det jag hade hoppats på, för nu jäklar ska jag jobba undan och komma ifatt samt påbörja mitt nya, mer ordningsamma liv. Man blir ju så mycket mer effektivt när man får dundra på i 190 med hög musik som sitt enda sällskap, haha!!! Var såklart ftvången att börja med att titta in här och säga hej till er. Bilden visar mer inspiration om hur du kan placera konst eller fotografier. Snyggt och avslappnat blir det när man lutar tavlorna mot väggen. Jag fullkommligt älskar denna bild från Living Etc...

Hoppas du har en bra lördag, vad du än hittar på med!
Och förresten! Glöm inte att kika in HÄR på min andra blogg som jag drog igång i måndags!
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine