Sunday, December 26, 2010

Mysiga mellandagar

Godmorgon kära läsare! Hoppas ni ligger kvar i sängen och bara myser, kanske läser du en ny go bok eller bara njuter av ledighet. Berätta, hur har ni haft det under julen, någon extra speciell julklapp kanske? Till oss kom en ...enligt han själv en 200-år gammal tomte, läs min man! Ebba sa först; -Det är ju pappa!!! Men när tomten väl satt sig ner blev hon rädd och fick ha sällskap av sin kusin för att hämta sina paket. Då var hon inte så säker på att det var pappa längre! Det var en supermysig julafton med nära och kära och just nu befinner vi oss i Ystad. Igår gjorde jag en inredningskonsultation och idag blir det fika på stan, hälsa på vänner och ikväll träning i form av Body Jam på mitt gamla gym, wwwiii! En superdag med andra ord!
På bilden ser vi dekorativa knoppar DOTS från Muuto. Själv fullkomligt lääängtar jag till vinsten från af Swedala blir levererade och jag kan bädda ner mig och familjen i tradition och hantverk. Det var nog min bästa julklapp faktiskt:) !!!

Ha en bra dag!
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine