Sunday, March 21, 2010

Ett spännande äventyr

Nu är det klart! Det är dags att avslöja...
om några veckor kommer jag att flytta hit, till detta hus vid havet.



Bild: Home.dk
...närmare bestämt till Danmark och Århus. Min man har fått ett jobb på ett danskt företag och vi såg detta som ett äventyr. Vi väntar ju barn (...om någon missat detta.) Jag är nu i vecka 37 nu och fokuserar mest på det. Jag mår väldigt bra och jobbar med min sista homestaging nu. Flytten känns väldigt bra och jag ser såå mycket fram emot att lära känna den danska kulturen och göra något helt nytt. Att vara mammaledig dessutom känns som väldigt bra tajming! Bloggen kommer fortsätta precis som vanligt... kanske döper jag om den, eller gör ett tillägg ..som living like linda gjorde:
[room] by sofie -nu också med hus i Danmark.

Några fler interiörbilder på huset (...omöblerat, det vet ni ju vad jag gillar.)





Det ska bli spännande att flytta hit i Maj, ingen renovering så långt ögat kan nå. Nu håller jag bara tummarna för en kanonsommar!!! Huset är nybyggt och ligger i Risskov 5km norr om stan.

Har du kanske några danska favoritbloggar? Dela gärna med dig...
Önskar er alla en bra start!
Kram Sofie
 
coompax-digital magazine